منم ۵تاخیر ازمایشم منفی شد
۹تاخیر مثبت شد
برامنم هالش قشنگ معلوم بود ولی کیست داشتم باردارنبودم🥺
منم با بیبی مثبت منفی شدم طبیعیه😐😐🥹😂😂
منم ماه پیش با سه تا بیبی مثبت آز منفی
تست همیشه خطا داره گلم
هرمارکی که فکرشو کنی
خطا داره
ولی ازمایش دقیقه
شکی که من به تست مثبتم دارم
بی بی چکتو دیدم عزیزم اون اصلا مثبت نبود که رفتی ازمایش مدیکور کلا اونجوری هاله میندازه اعتماد نکن بهش
مدیکور هم خراب شده برای منم هاله داشت تو دقیقه اول پریود شدم ماه قبل
منم ۴تا بیبیچک مثبت ولی آزمایش منفی بود
من موقع دخترم بیبی چکام منفی بود اما ازمایشم مثبت شد چون خیلی علائم داشتم
اگ پر رنگ شد بارداری ب هاله اکتفا نکن
زود ازمایشو دادی
همیشه محض احتیاط دوتا بزن
من که دیگه بی اعتمادم به بی بی چکا
بی بی چک خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.