مامانا شما از کی قرص حالت تهوع خوردین تو بارداری؟

۶ پاسخ

از هفته ۸ تا ۱۳ هفته

هفته هفت

از همون هفته هشت

دوماهگی‌اینا بود

از هفته هفتم

تهوع نداشتم ولی معمولا از ۷-۸ هفته شروع میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمد👶👨‍👩‍👦 مامان محمد👶👨‍👩‍👦 ۳ سالگی