خانوما قنداق عادی بهتره یا چسبی؟؟


بارداری حاملگی فرزندپروری

۹ پاسخ

من عادیشو بهتر میپسندم

دوربریام چسبی خریده بودن احساس کردم کارایی نداشت،منم نخریدم
با دورپیچ بچه رو شل ببندی بهتره

من پسرم و قنداق نکردم ولی الان برای دوقلوها خریدم ازین چسبی ها
خیلی تحقیق کردم میگن راحته

من بچه اولم باپارچه ای قنداق کردم نمیزاشت بی قراری میکرد بدش میومد ولی برای دومی چسبی گرفتم چون خواهرم برای بچش استفاده میکرد عالی بود

من دوتارو گرفتم

من چسبی خریدم چون دوس نداشتم بچه رو عین ساندویچ میبستن سفت ایناام شنیدم چسبشون بعد یه مدت ناکارآمد میشه😕

من هم چسپی خریدم هم پارچه ای

من که دختر اولم با پارچه قنداق کردم راضی بودم درباره چسبی تجربه ندارم

من چسبی انتخاب کردم چون پای بچه ازاده راحته

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد