قنداق چسبی چیز خوبیه یا الکیه تابستون بدرد میخوره؟؟

۱۲ پاسخ

من پسرم حتی پتو رو هم تابستون نگه نمی‌داشت رو خودش چه برسه به قنداق روش روسری میکشیدم

نازکشو بخر خب
قنداق چسبی عالیه بچه راحت میخوابه

من چسبی گرفتم ولی پشیمونم حس میکنم الکیه

عالیه

قنداق چسبی خوبه
برای این که گرمش نشه هم باید نازکش رو گرفت و هم این که زیرش لباس کمتری تن بچه کرد

یطور میگن تابستون گرمه انگار ن انگار کولر هست
ولا زیر کولر خدمون سردمونه چ برسه. بچه
خوزستانی ام من
بچه رو هم قنداق سنتی قراره بکنم
سوسیسی ام گرفتم برا جابجایی
کیسه خابم گرفتم شاید نیاز شد

من خریدم نازکش بگیربرای خواب راحت بچه خوبه

عالیه راحت میخوابه اتفاقا کولر روشنه ک

نع منم نخریدم تازع تابستونم هس گرمههه

تابستون خیلی گرمه به کارت نمیاد

فکر نکنم لازم باشه منم بچم تابستون میاد نمیخام بگیرم

قنداق به درد میخوره منم تابستونی میگیرم واقعا دیدم معجزه شو

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 مامان دلا خانـوم👧🏻🩷🐥 هفته بیست‌وششم بارداری