من که بچه اولم اگه کالسکه نبود فلج بودم خیییییلی عالی بود واسه این یکی هم که دارم استفاده میکنم واقعاکاربردیه
اگه برات فیلم سیسمونی واینا مهم نیست ازین مدلای معمولی عصایی بگیری خیلی خوبه سبکه وکوچیکه ولی من سیسمونیم برام مهم بود دلیجان گرفتم ولی بعدش میخوام اینو بفروشم ازونا بگیرم..اینا خیلی سنگیه بدرد نمیخوره
آره بدرد میخوره من دخترمو از ۲ ماهگی توش گذاشتم بیرون رفتنی تا ۳ سالگی استفاده شد
من فعلا نمیخرم هزینه ها بالاست ببینم بعد به کار بیاد میگیرم
بنظرم خوبه حتی برای مسافرتم استفاده میشه
من پیاده روی ک نمیرم تردمیل دارم تو خونه. خریدم برم حتما با ماشین و شوهرم میرم. اینجام خونه مامانا ی کوچه فاصله داره باهام احساس کردم نیاز نیس نخریدم
عزیزم بستگی به شرایط خودتون داره. مثلا ما معمولا با ماشین اینور اونور میریم و اهل پیاده روی نیستیم برامون کاربردی نیست
من خریدم فکرمیکنم بدرد بخوره
کالسکه مهمترینه همه جا به دردت میخوره حتما بخر من خریدم
به نظرم خیلی کاربردی باشه بازار میری بیرون میری هر چا بری جداقل بغل نمیکنی
عزیزم اگر پیاده روی داری بگیر من که نمیخوام بگیرم
کریر هم نمیخوام بگیرم
من فقط تو حرم امام رضا بدردم خورد بقیه جاها اصلا یکبارم استفاده نشد
به نظرم لازمه پیاده روی بری بچه رو بیرون ببری هوا بخوره سخته بخوای بغل کنی حداقل تا دو سه سال هم میشه استفاده کرد
برا بعضی ها اره خوبه
بنظر من خیلی خوبه
اگر تو شهر میشنی عصای دستته
اگر نه زیاد بدرد نمیخوره
اگه اهل بیرون رفتن قدم زدن خرید کردنی یا تا خونه مامانت میتونی بزاری بری پارک ببری این چیزا
اره خیلی بدرد میخوره مخصوصا اگه پیاده روی میری یا پیاده جایی میری
برای بازار گردی اینا هم خوبه بغلت خسته میشی
ددری باشی میشه عصای دستت
واقعا لازمه
اما میخری از این مدل سبکای خوش دست که یه دستی باز و بسته میشه بگیر
سنگین نگیر از کت و کول میفتی
برا منی که اهل پیاده روی نیستم وماشین داریم اصلا به دردم نخورد
اگه میری بیرون از خونه خودت
واسه خرید و این چیزا خیلی کاربردیه ولی اگه همش تو ماشینی و زیاد بیرون نمیری نگیر
اگر اهل پیاده روی و پیاده راه رفتن هستین بخر
بنظرمن خیلی کاربردیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.