من نه چون بیرون ک نمیرم تنهایی خونه خانوادهام یه کوچه فاصله داره باهام.
حالا شایدم رفتم سیسمونی فروشی جوگیر شدم خریدم😑😂
من بچم سه سال و نیمشه استفاده نکردم موندم شاید سر اینیکی لازمم بشه البته ما طبقه ۳ بودیم بدیم اسانسور سخت بود یدور بچه رو ببرم یدور کالسکه رو ولی اگ خواستی کالسکه بگیری از این سنگین خوشگلا نگیر از این تاشو مسافرتیا بگیر ک تو ماشینم بتونی بذاری هم سبکن هم خوش قیمتن هم میتونی هرجا میری سریع از ماشین دربیاری بچه رو بذاری توش راه بری
من نمیخرم بیشتر با ماشین میرم اینور و اونور هیچ موقع تو کار پیاده رفتن جایی نبودم
اگه مثل من بیرونی باشی حتما
من خیلی استفاده کردم از همون نوزادی میزاشتم تو کالسکه موقع خرید خونه. بازار یا پارکی جایی میرفتم عادت کرد قشنگ تا موقعی که جا میشد پسرم استفاده کردم خیلی راحت بودم
خیلییییی خوبه مخصوصا از 5 6 ماهگی ب بعد
اگه وروجکت قبول کنه که بشینه خوبه
من نمیخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.