عزیزم خیلی تمیز مثل لباسشویی نمیشوره ، من خریدم لستفاده نشد
به نظرم یه خرج و هزینه الکی هستش بازم هر جور خودت صلاح میدونی عزیزم
برای بعضی ها خوبه استفاده میکنن برای بعضی هام نه هرجور خودت میخای
اصلا نخر من کلا گذاشتمش انباری دوسه بار استفاده کردم اونم بیخود
وقتی لباسشویی شستشو سریع داره چرا واقعا مینی واش
من فردولین خشک کن دار گرفتم ۳ کیلویی
البته یکی از اقواممون داره واقعا عصا دستشه منم گرفتم
چون اقام کشاورزه لباساش همش بهشون کود و سمه نمیشه لباس نوزاد داخل ماشین لباسشویی بندازم
واقعا هم سخته بخوای به کارای خونه و بچه داری برسی بعد با دست لباس بشوری
برا لکه لباس هم لکه بر بگیری بریزی داخل مینی واش لکه هارو میبره
به نظرم خرج اضافه است
به نظر من الکیه
چون
فقط می چرخونه لباس هارو
آبکشی و خشک کردنش با خودته
من از خیلیا شنیدم که خریدن ولی پشیمونن ولی خب تو هرجور دوست داری
بعدشم لباسای بچه تو دست شسته میشه دیگه حتی ماشین لباسشویی هم خوب نیست لباساشو بندازی اونجا
من دارم اوایل برای لباس نی نی خوبه. بعد از اونم من داخلش لباس زیر میندازم میشوره
من واسه بچه اولم خریدم فقط دوبار استفاده کردم و بعدم جمع کردم گذاشتم انباری😐 دوتا تیکه لباس بچه اندازه یه کف دسته آدم با دست همون موقع که کثیف میشه میشوره دیگه. بمونه لکههاشم پاک نمیشه. واسه من کاربردی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.