سلام دخترا رورورک بدرد میخوره یا نه؟
بخرم یا نخرم

تصویر
۲۵ پاسخ

دکترا ردش کردن به ستون فقرات بچه اسیب میزنه منکه نمیخرم
بجاش واکر کودک بخر

عزیزم فقط از نظر علمی نباید زیاد بشینن داخلش باعث میشه پاهای بچه پرانتزی بشه تایم کم بزارید نینی هاتون بشینن

من نخریدم ولی موقع آشبزی بزاری توش خوبه

من نمیخرم
میگن خوب نیس

اره بخیر خیلی خوبه من دختر اولیم داشت خداروشکر ب هیچیش هم صدمه نزد‌. از واجباته

منکه خریدم
واکر به نظرم چیز بیخودیه هیچ حفاظی نداره
روروئک هم درصورتی که بچه پاش به زمین برسه سوار بشه هیچ مشکلی براش نیست
والا ما تو خانواده همه بچه داشتن استفاده کردن هیچیشون نشد.

من که برا دختر اولم خریدم خوب بود ب کارم اومد

من واکر خریدم

کاری ندارم جدیدا چی میگم من و دوتا داداشتم تو روروئک نشستیم
بقیه بچه های فامیلم همینطور
نه کجیم نه کوتوله نه کمرمون درده نه پاهامون پرانتزیه
نمیدونم دیگه اون صلاح دید خودته ک بخری یا نه

به نظرم بدرد نمیخوره

من اول روروک خریدم

من هم روروک هم واکر خریدم ولی با واکر راه افتاد دخترم

واکر بهتره

اره من بچه ی خواهرم میخواست راه بیفته ولی به کمک احتیاج داشت زانوهاش جون نداشت
منم واسه همین هم روروئک خریدم هم واکر
ولی خب واکر میگن بهتره
چون روروئک شنیدم طولانی مدت بهتره استفاده نکنه نینی

من قصد خرید ندارم بخاطر آسیبی ک به بچه میزنه ولی مامانم میگه بخر نمیدونم چیکار کنم

فکر کنم فقط منم ک مخالفشم😂🫣
بچه باید خودش راه بره ده دفعه بخوره زمین یاد بگیره
چیه بچه تنبل میشه.
جدای اون رو فرم پا تاثیر داره
همونطور ک پستونک روی فک و فرم دندان یسری بچه ها تاثیر میزاره و دندون هاشون رو هم قرار نمیگیره

از نظر علمی اشتباهه خریدنش

میگن باعث اسیب ستون فقرات میشه

اره عزیزم واجبه بدرد میخوره

اره خیلی لازمه

من که فامیلامون و بقیه دوستان گفتن خیلی بدرد میخوره
منم یدونه می‌خوام بگیرم

نیاز میشه منم خریدم

من نخریدم

اره بنظرم خیلی خوبه

روروک بنظرم جزو واجباته منک خریدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی