کالسکه برای سیسمونی بخرم به درد میخوره؟

۱۲ پاسخ

بستگی به خودت داره که کجا زندگی میکنی وچقدر میری بیرون
برای بعضیا واجب ترین چیزه
برای بعضیا استفاده نمیشه

آره خیلی بدرد میخوره

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این سرهمی و کلاه 390 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

بودجه داری حتما بخر ولی اگه بیرون تمیری بیشتر با ماشین هستی بودجه نداری میتونی بعدا نیازت شد بگیری من فعلا نگرفتم

ببین ابجی کسی نداره.من ابجیم داشت ازش گرفتم اگ کم مصرف میکنی

بهترین چیز سیسمونی کالسکه هست

اگر زیاد بیرون میری
پیاده روی میری بگیر

اگر بیشتر با ماشین اینور اونور میری بهتره صندلی ماشین بگیری

كالسكه بنظرم عصاي دسته

من خریدم زیاد ب دردم نخورد چون کلا با ماشین اینور اونور می‌رفتیم و دخترمم همکاری نکرد اصلا همون‌جوری مونده
بنظرم بجاش صندلی ماشین بخر
باز خودت می‌دونی شاید نینی تو نشست توش

بستگی به استفادت داره،من خودم چون زیادپیاده رویی میرم میگیرم یا بیرون میرم ترجیع میدم داشته باشم براراحتی

اگه اهل بیرون رفتن زیاد هستی خوبه اگه فقط با ماشین اینو اونور می‌ری و بچه رو همراه خودت بازار و ... نمی‌بری نخر

ب درد منک خیلی خورد.ازین مسافرتی تاشو ها بگیر

سوال های مرتبط

مامان السا و نی‌نی مامان السا و نی‌نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته سی‌ونهم بارداری