خانوما یعنی دوماه من تموم شده وارد سه ماه شدم

تصویر
۱۶ پاسخ

بله درسته

طبق پریودیه
بعدا طبق سونو ان تی حساب کن

نه هنوز خود برنامه هم که نوشته ماه دوم
چندروز دیگه تموم میشه

عزیزم شکم پیدا کردی؟
من سرکار میرم خجالت میکشم شکمم بزرگ بشه 🥲

خانما از من ۵ هفته و ۶ روز مگدره ولی گهواره ۶ هفته نشون میده منو

منم تازیخ زایمانم7بهمنه😍🤌🏼

نه هنوز اگه ماه دومت تموم بشه مینویسه ک وارد ماه سوم شدی

کی رفتی سنو قلب

منم هم هفته تو ام

هشت هفته و چهار روز دو ماهت تموم میشه وارد سه ماه میشی انشالله

نه تخت تخته

۸هفته و۴روز ۲ماهت تموم میشه

شکمت بزرگ شد یا ن.

۸ هفته و ۴ روز ک بشی ۲ ماهت تموم میشه وارد ۳ ماه میشی

آره عزیزم

عه عین همیم من زمان زایمانو زده ۷ بهمن🥰

سوال های مرتبط

مامان مامان نینیم مامان مامان نینیم هفته شانزدهم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی