من زایمانم سزارین عسگریه دکتر طالبی بودم هم دکتر هم بیمارستان عالی بود بخصوص خود خانم دکتر اینقدر محترم و با ارامش باهات برخورد میکنه و کنارته
من عسگریه بودم سر پسرم اون سال خوب بود همه چی اوکی بود رسیدگی و تمیزیشون خوب بود
کلینیک اصفهانم دوستم بود راضی بود خیلی
سعدیم ک خب خصوصی خیلی خوبه اونم
دکترارو نمیدونم تجربشو نداشتم
سعدی عاااااااااااااالیه
من سعدی سز شدم با دکتر شیخ الاسلام
عالی بود هم بیمارستان هم دکترم
من سعدی زیر نظر دکتر مظاهری بودم
هم بیمارستان عالی بود هم دکترم
واقعا رسیدگی پرستارها عالی بود مدام میومدن چک میکردن هرچی نیاز داشتی میاوردن
دکترم که ماه بود خیلی مهربون و خوب بود
من زیر نظر دکتر طالبی هستم و تا الان راضی بودم ازشون...بیمارستان سعدی قطعا از همشون بهتره
عسگریه اتاق وی ای پی خواهر من بود عالی بود. از غذا رسیدگی تمیزی.
بچه شب گریه میکرد اروم نمیشد پرستار اومد گرفت بردش بیرون گفت شما 1 ساعت بخوابید 1 ساعت دیگه میارمش. بعدم خودش بهش یکم شیر خشک با قاشق چی داده بود چون خواهرم هیچی شیر نداشت هنوز.
من هم دکتر طالبی رو میشناسم هم انصاری طالبییی جفتشون خوبن اما دکتر طالبی رسیدگی عالیه هر موقعیت اورژانسی داشته باشی خودش پیگیری میکنه و بالا سرت میاد اما دکتر انصاری اگر موقعیت اورژانسی باشه میفرسته بیمارستان شریعی و الزهرا و بهشتی خودشم نمیاد بالاسرت کلینیک اصفهانم زیاد جالب نی اما عسگریه خیلی خوبه سعدیم که خصوصیه قطعا بیمارستان خوبیه
من زیر نظر دکتر انصاری تاحالا که خوب بود دیگه بستگی به شانس هرکسی داره برو یه ویزیت پیش هرکدوم که میخوای ببین به دلت میشینه یا نه دکتر طالبی من خطا پزشکی یکی از آشناهامون گفت بهم منم نرفتم پیشش اینجام دیدم خیلی نوشته بودن از خطاهاش کلا بیخیال شدم ولی شاید برا بقیه خوب باشه نمیدونم
من سعدی با دکتر طالبی بودم عالی بود
من کلینیک اصفهان زایمان سزارین داشتم واقعا راضی بودم
هم تمیز بود هم رسیدگی خوبی داشتن همه چیز هم خودشون دادن
فقط ۳ دست لباس ازم عوض کردن تو ۲۴ ساعت
منمدکترم طالبیم و میخام برم عسگریه
من با دکتر طالبی بودم بیمارستان سعدی و خییییلی راضی بودم
دکتر طالبی ک خیلیا راضی هستن
بیمارستانم من خودم عسگریه رو میرم
چون درصد رضایت خیلی داشت البته سعدی هم خوبه
عزیزم منم سزارین اولم خونریزی کردم دوبار بردنم اتاق عمل. دیگه از ترس رو این خیلی خیلی تحقیق کردم ..بیمارستان فقط سعدی.
طالبی و انصاری هم زیاد چیزای خوبی راجبشون نشنیدم تنها نکتا مثبتشون اینه که زیر میزی نمیگیرن... من خودم دکتر کرد جزی انتخاب کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.