گهواره زایید ولی من نزاییدم😩🥲

۷ پاسخ

عزیزم برو حتما بیمارستان من ۳۹ هفته و ۳ روزم بود دکتر گفته بود اگه تا ۲۵ زایمان نکردی سونو بده اولش میخواستم دیگه سونو ندم چون ۲۹ تاریخ زایمانم بود بعد باز رفتم سونو بهم گفت ک اب دور جنین ب شدت کم شده و رشد بچه متوقف شده رفتم نامه بم داد برا بیمارستان گفت همین الان برو در صورتی ک من ن ترشح داشتم ن نشتی کیسه اب وقتی با اموپول فشار دردام شروع شد و زایمان کردم دکتر گفت خدا خیلی رحم کرده اصلا اب دور بچه نبود

😂😂😂🤣وای فداتشم

خخخخخخخخ

همچی به وقتش نگران نباش بزودی به بهترین نحوه زایمان میکنی

گلم برو بستری شو این بچه بزور باید بیاد اینجوری نمیشه

خوشبختم 🤰🏻🤝🏻

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۲ ماهگی
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان حمیدرضا مامان حمیدرضا ۱۴ ماهگی
مامان محمد صلاح مامان محمد صلاح ۶ ماهگی
مامان رادوین 💙 مامان رادوین 💙 ۷ ماهگی
مامان دلوین جونم مامان دلوین جونم ۱۲ ماهگی