عزیزم برو حتما بیمارستان من ۳۹ هفته و ۳ روزم بود دکتر گفته بود اگه تا ۲۵ زایمان نکردی سونو بده اولش میخواستم دیگه سونو ندم چون ۲۹ تاریخ زایمانم بود بعد باز رفتم سونو بهم گفت ک اب دور جنین ب شدت کم شده و رشد بچه متوقف شده رفتم نامه بم داد برا بیمارستان گفت همین الان برو در صورتی ک من ن ترشح داشتم ن نشتی کیسه اب وقتی با اموپول فشار دردام شروع شد و زایمان کردم دکتر گفت خدا خیلی رحم کرده اصلا اب دور بچه نبود
😂😂😂🤣وای فداتشم
خخخخخخخخ
همچی به وقتش نگران نباش بزودی به بهترین نحوه زایمان میکنی
گلم برو بستری شو این بچه بزور باید بیاد اینجوری نمیشه
خوشبختم 🤰🏻🤝🏻
چند هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.