بله عزیزم باید بخوری وگرنه روی جنین تاثیر منفی میذاره
اره برای منم کم کار میخورم باید تا آخر بخورم
میتونی مصرف کنی عزیزم قرص بی ضرریه
بله سر بارداری اولم تا زایمان قرص مصرف کردم
آره خوردم بعد از زایمان دیگه نخوردم هر چی هم آزمایش دادم اومده بود پایین
سلام عزیزم بله تا آخر بارداری مصرف کردم
بله عزیزم تا اخر بارداری باید مصرف بشه
من دارم هنوز میخورم تا آزمایش بدم ببینم چند شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.