کسایی ک تو بارداری تیرویید کم کار دارشتین تا اخر بارداری قرص خوردین

۸ پاسخ

بله عزیزم باید بخوری وگرنه روی جنین تاثیر منفی میذاره

اره برای منم کم کار میخورم باید تا آخر بخورم

میتونی مصرف کنی عزیزم قرص بی ضرریه

بله سر بارداری اولم تا زایمان قرص مصرف کردم

آره خوردم بعد از زایمان دیگه نخوردم هر چی هم آزمایش دادم اومده بود پایین

سلام عزیزم بله تا آخر بارداری مصرف کردم

بله عزیزم تا اخر بارداری باید مصرف بشه

من دارم هنوز میخورم تا آزمایش بدم ببینم چند شده

سوال های مرتبط

مامان هیوا گیانم🤱🍃 مامان هیوا گیانم🤱🍃 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🩷 مامان تو دلی 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندقی🐣🐣
ivf مامان فندقی🐣🐣 ivf هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی