۴ پاسخ

دقیقا منم مثل شما

من ۸ هفته شروع کردم یعنی با وجود چکاپ قبا بارداری که تیروییدم‌نرمال بود با اولین ازمایش بارداری tsh ام شده بود ۴/۵اینا که دکتر قرص داد ناشتا

سلام عزیزم من کم کاری داشتم
که ازهمون اول دکترغددبرام آزمایش نوشت وقرص منوزیادکرد

من کلا از قبل بارداری داشتم و قرص مصرف میکردم بعدشم قطش نکردم کلا میخورم

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته دوازدهم بارداری