۸ پاسخ

من تو بارداری قبلیم که پوچم بود کم کاری گرفتم و باهام موند ، الانم قرص میخوردم ولی همون هفته اول ازمایش دادم فرستادم برا دکترم 1,68 بود گفت خوبه همون روال رو ادامه بدم 1 ماه و نیم بعد دوباره ازمایش بدم

؟؟؟؟؟

اومد عکس

تیروئید شما چنده

من از 6 هفتگی

۸ هفته فکر کنم آزمایش های روتین دادم

قبل از بارداری تو آزمایشات قبل بارداری فهمیدم و تحت نظرم خیلی وقته

من توو ۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣💕 مامان جوجه🐣💕 هفته دوازدهم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلینا🥭 مامان دلینا🥭 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی