۷ پاسخ

منم اینجوری بودم چرک خوشکن ۵۰۰ دادم سروم و آنتی‌بیوتیک تزریق کردم

پیش دکتر مامایی خودت برو

تروخدا عفونت داری فوری برو‌دکتر و پیگیری کن که خوب شده باشی عفونت خیلی بده

من سرما خورده بودم هر دکتری میرفتم می‌گفت باید با دکتر زنان مشورت کنی
به نظرم از اول برو زنان

دکتر زنان برو عزیزم خودش بهت دارو بده
چون چرک خشک کن خوب نی،دکتر زنان دوز مصرفی رو می‌دونه و در صورت لزوم میده

اگه نری دکتر میخوای چیکار کنی عزیزم؟دکتر رفتن ضرر نداره داروی سرخود مصرف کردن ضرر داره. دکتر میدونه به خانم باردار چی بده.

دکتر برو بگو بارداری داروهای مجاز بهت بدن… عفونت درمان نشه بیشتر ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۶ ماهگی