ینی اینجا هیچکی آندومتریوز نداره؟؟

۱۱ پاسخ

شما چندسالته گلم؟

چند ماه پیش رفتم
دکتر چکاب بشم سونو دادم
کیستم ۴ سانت بود
دکتر گف همه چیزت خوبه چسبندگی نداری
بیا اقدام کن
ولی متاسفانه من عقدم شرایطم جوری نیس 🫠🥲
باز گف ۶ ماه قرص جلوگیری بخور
بعد ۶ ماه بیا قرص بدم واسه اقدام

من متاسفانه دارمممم🫠

من داشتم عزیزم ۱۱ روزه عمل کردم

من دارم با سونو داپلر معلوم شد اره ذخیره تخمدان و به مرور کم میکنه اگه زیاد باشه چسبندگی میاره

منم دارم

من دارم . تنبلی تخمدانم دارم . ولی هیچ دکتری بهم نگفته که مشکل دارم .
فقط رشد نمیکنه آندومتر یعنی ضخامتم که با دارو استرادیول رشد میدن که اگه باردار شدی بچسبه بهت

من شدید داشتم

نگاه کن عمم داشت
پریودی های خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دردناک

جانم عزیزم من دارم سوالی داری بپرس

دارن ادای ندار ها در میارن

سوال های مرتبط

مامان آینده 

ivf مامان آینده ivf قصد بارداری
مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری
دوقلوها دوقلوها قصد بارداری