بچه هاکسی باکیست اندومتریوز باردارشده؟

۶ پاسخ

بله من باردار شدم

من بعد قط بوجود اومد تقریبا 7ماهه دارمش وهمش اقدامم وباردار نمیشم خیلی تخمدانمو ضعیف کرده کوچیکم هست هربار که میرم سونو میبینم کوچیکتر شده الان14میله

سوال منم هست
برای شما چند سانته

سلام اره من

بله من داشتم و شدم و بعد بارداری هم کاملا از بین رفت و دیگه ندارم

من عمل کردم بعد باردار شدم

سوال های مرتبط

نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان مامان فندوق👶 مامان مامان فندوق👶 هفته سی‌ونهم بارداری