خانوما باکیست هموراژیک احتمال بارداری هست؟؟

۴ پاسخ

من کیست آندومتریوز دارم 🫠🫠🫠🫠خیلی حالم بده زیر نظر دکترم قرص واسم نوشت ب مدت یه ماه قرصم تموم شد باید دوباره برم سونو ببینم چجوری شده 🫠😔

نه جای نگرانی نیست جذب میشه

یا دفع میشه یا جذب نگران نباش اصلا

من داشتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وسوم بارداری
👰🏻‍♀️✨️🤍 👰🏻‍♀️✨️🤍 قصد بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری