۲ پاسخ

گلم پزشک من بهم گفته اگه حتی یک روز تاخیر داری بعد دوفاستون حتما تست بذار یا ازمایش بده چون ممکنه باردار شده باشی و بخاطر قطع پرژسترون ب لکه بینی بیفتی..شما هم تاخیر داری تست بده

دو الی ده روز

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری