۲ پاسخ

عزیزم همین استرس خیلی برات بده مانع لقاح میشه امیدتو بنداز به خدا و امام حسین انشاالله نتیجه بگیری

خیلی زوده واس علائم شاید تخمک ازاد میکنی اره گلم با یه فولیکولم میشع

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری