عزیزم الکی بد به درت راه نده.شما به اندازه کافی اقدام داشتی نگران هیچی نباش.بعدش هم تا پریود نشدی امید هس. کلا هم میگن تا شب۲۲ یه شب در میون اقدام کنین..ولی من خیلیارو دیدم میگن تا قبل پریودی دیگه جلوگیری هم نداریم تا وقتی تست مثبت ندیدن جلوگیری نمیکردن کلا
همون تایم هایی که اقدام کردی اوکی بوده
سلام گل خانوم اره وقتی کیت شروع به پررنگ شدن میکنه یه شب در میان اقدام داشته باش تا وقتی کیت دیگه کامل رنگ نگیره حتی بعضی دکترام میگن هرشبم اقدام داشته باشی ایراد نداره بستگی به همسرتون داره
وقتی دوتا خط پررنگ شده تخمک نزدیک آزاد شدنش بوده وقتی کمرنگ شده یعنی تخمک آزاد شده ومعمولا تا ۲۴ ساعت میمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.