۵ پاسخ

گیگوز دل درد و یبوست کمتری داره نسبت ب بقیه شیرها

من گیگوز میدم راضیم خدایی

من گیگوز میدم
بچه راحت پی پی میکنه باهاش خیلی سبکه
وزن گیری هم نرماله دکترش میگه خوبه

من تا یک ماهگی روزی دوبار به پسرم میدادم راضی بودم مشکلی نداشت پسرم

اره من آپتامیل میدادم بچم یبوست شد دکتر گیگوز دادالان بهتره

سوال های مرتبط