۲ پاسخ

منم آپتامیل میدم راضی هستم

من میدم راضی هستم یبوست نداره ، ولی گاهی پیش اومده یه روز کامل پی پی نکرد

سوال های مرتبط

مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی