وزن دهی گیگوز بهتره یا آپتامیل؟

۳ پاسخ

اپتامیلو نمیدونم تعریفشو زیاد شنیدم
اما من ب دخترم گیگوز میدادم تپل بود

من ک میخوام اینسری گیگوز بگیرم با خودم ببرم بیمارستان تعریفش زیاد شنیدم ، اگه خوب نبود همون بیومیل پلاس میدم ک یک بار امتحانش پس داده

من ک اپتامیل دادم ب پسرم آب داده بودم بهتر وزن میگرفت دیگه شیرش عوض کردم بیومیل پلاس دادم هفته ای پونصد گرم رو رفت تا شش ماهگیش خیلی تپل شد

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی