من از روز اول گیگوز دادم واقعا وزن دهیش عالی بود یبوست و دل درد هم نمیاره خیلی سبکه همه جا هم پیدا میشه
منم گیگوز میدم خیلییی خوبه
من اولش ابتامیل میدادم باشیر خودم بعداز یک ماه دگیه شیر خودمو نخورد شیر خشکشم درست نخورد همش ۳۰ تا میخورد بردم دکتر گفت رفلاکس داره نان haنوشت ولی گیرم نیومد گفت میتونی نان معمولی یا گیگوز بدی الان ی هفته ای هست گیگوز میدم یبوستم نداره ولی نمیدونم وزن داده یانه میزارم یک ماهی بگذره ببینم چطوره
بچه من خوب وزن میگیره
سوال منم هست منم جدیدا گیگوز میدم نگران وزنش بودم البته ک ازوقتی گیگوزمیخوره یبوستش خوب شده دل دردشم کمتره
بچه اولم گیگوز دادم
هم دل دردش بهتر شد هم یبوست هم وزن دهیش عالی بود..
ولی وقتی از شیر گرفتی آب میشه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.