۲ پاسخ

عزیزم زیاد شیرخشک عوض نکن بچت نمیخوره دیگ کلا اعتصاب مکنه

من به عنوان کمکی میدم تو ۵۰ روز هنوز ۲ تا قوطی کامل رو نخورده
روزی ۶۰ سی سی حالا یا تو یه وعده یا دو وعده ولی به نظرم شیر خوبیه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمدو ارشیا مامان امیرمحمدو ارشیا ۱۲ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آراد 🧿💙 مامان آراد 🧿💙 ۹ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی