۳ پاسخ

ماشالله فقط پشت هم سوال میپرسی و اصلا جواب کسایی که تاپیکتو جواب میدن نمیدی😐🤭

کلا اپتامیل ی جور یر رژیمیه بخصوص پرونوترا وزن دهی روی خط ثابت و حداقل نرماله برعکسه نان

من راضیم فقط خیلی سخت گیر میاد مخصوصا تو این روزای جنگ
دخترم دوماهگی ۶۱۰۰ بود وزن تولدش هم ۳۶۰۰

سوال های مرتبط