۷ پاسخ

من میدم راضی ام وزن دهیش هم خیلی خوبه دختر من ۲۸۰۰ به دنیا اومد الا ۴۳۰۰ هست

من دادم براش از اپتامیل بهتر بود

خیلی خوبه

منم میدم

من بچم ۳۴هفته به دنیا اومد با وزن ۲۲۰۰الان دوماهشه با وزنه ۴۳۰۰شیر خودمم میخوره

آره وزن دهیشم خیلی خوبه راضیم

منکه میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی