۶ پاسخ

من میدم خوبه

قدیمی ترین شیرخشک داداشام ۲۷سال پیش اینومیخوردن شنیدم خیلی خوبه

خوبه من میدم البته کمکی

آپتامیل وزن دهیش عالیه
گیگوز نه زیاد

وزن دهی نداره؟
من گیگوز میدم. شاید نان یااپتامیل خریدم

من میدم ‌ برای کمکی هیچ وزن دهی ندارع

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی