۶ پاسخ

من میدم از این خیلی خوبه

سوپرامیل ۱ بخر عالیه

من برا دخترم گرفتم نخورد اصلا

پسرم و خواهر زاده ام تمومش کردن😅😅

بدو تولد که بهش میدادم هرروز مدفوع داشت اونم در روز سه چهار بار داره
بعد عوضش کردم گفتم اینجور که وزن نمیگیره که نان اپتی پرو بهش دادم که یبوس شد البته زور نمیداد دلدرد هم نداشت بالا هم نمی اورد ولی دیدم پنج روز مدفوع نداشت که برگشتم سر آپتامیل الان که آپتامیل و میدم بازم یبوس هر دو سه روز ی بار اونم با ماساژ شکم

کولیک داره یان

خیلی بدمزه س برابچه من وزن دهی نداشت هرشیرخشکی بستگی ب بچه داره ببینی بهش میسازه یان

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد