من نان ساده و اچ آ رو قاطی میکنم خوبه
من دخترمو نان اچ آ میدادم یکسال پیش وزن دهیش بد نیست ولی اونجوریم نیست که تپل کنه در کل بستگی به ژن بچه هم داره الان جاریم آپتامیل اچ آ میده بچشو ۶ماهشه نمیشه بغلش کرد ماشالله بس که تپله برای هر بچه ای یجوره دیگه
اره من میدم خوبه
مگه مشکلی داره که اچ ا میدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.