۴ پاسخ

من نان ساده و اچ آ رو قاطی میکنم خوبه

من دخترمو نان اچ آ میدادم یکسال پیش وزن دهیش بد نیست ولی اونجوریم نیست که تپل کنه در کل بستگی به ژن بچه هم داره الان جاریم آپتامیل اچ آ میده بچشو ۶ماهشه نمیشه بغلش کرد ماشالله بس که تپله برای هر بچه ای یجوره دیگه

اره من میدم خوبه

مگه مشکلی داره که اچ ا میدین؟

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی