کسی هست نان اچ ا بده به بچش ؟ راضی اید؟ وزن دهیش خوبه؟

۳ پاسخ

منم نان ای ار میدم دخترم شکمش هفته ای یه بار کار میکنه

من نان ۱ میدم ولی احساس میکنم جدیدا برای بچه هام نفخ میاره نمیتونن دستشویی کنن یام مشکل از شیر خودمه🥺🥺🥺

من نان میدم ولی رفلاکس شدید میاره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی