من کاری به هیچ حکومت و رژیم ندارم ولی خدا و امام هارو قبول دارم و احترام براشون قائلم اعتقاد دارم و واقعاً بارها و بارها ازشون حاجت گرفتم اهل نماز پ حجاب هم نیستم اما دوست دارم اهل بیتو برا دخترم هم گاهی میپوشم شل میریم هیت کلن لباس مشکی هم داره کلی تیشرت طرح دار روزای عادی هم میپوشم براش این شبا هم خودم همسرم و دخترم میپوشیم
صد در صدددد
کوچیک ترین کاری که میتونم بکنم لباس عزا پوشوندن بچه هاست برای بچه های آقام اباعبدالله 😭
وقتی میبینم ب جاوید نام هامون توهین میکنن میگن اغتشاش گر
دلممیخاد دهنشون رو جربدم و بگم ب یجای اول واخرتون با اهل بیت تون
ولی نمیخام ب عقاید کسی توهین کنم
پس میسپارم ب خدای خودمو خودش،،، ایشالا جواب تک تک شون رو خدا میده ک ب بچه های مظلوم میگن اغتشاش گر، باید کاری واسه اینا نکرد لیاقت ندارن ، بمونین همینجوری تو گند و کثافط اخرم صد شب ک………../ یر خوردین با عمو جانمون رفیق شدین چیشد مگه قمار باز نبود!!!!
بله بله
مراسما رو میپوشونم
دوست دارم دخترم یه ترمز تو زندگیش داشته باشه.
بعدها فساد و ... خیلی بیشتر میشه تو جامعه
دوست دارم دخترم حداقل دو ماه در سال در سلامت روان زندگی کنه و بگه ماه محرم و صفر (مثلا پارتی نمیریم)
انسانیت هر روز داره بین نسل جدید کم رنگ تر میشه
نمیدونم نسل آینده که به هیچی معتقد نیستن، با چی میشه جلوشون رو گرفت.
نوووچ
اره پوشوندم🥺🖤
نه بچه اس دیگه هر لباسی رو میپوشونم. اگه مراسم بریم قهوه ای یا کرم
صد در صد ک مشکی تن بچم میکنم باید با اهل بیت آشنا بشه و متوجه بشه برای این دین چه از خود گذشتگی هایی اتفاق افتاده
کاری ب این ندارم ک الان بعضی ها ب اسم اسلام کار های کثیفی میکنن خدا لعنتشون کنه
ولی دخترم باید بدونه اسلام واقعی چیه و بدونه چه در کربلا گذشت
نه اصلا دلم نمیخواد رنگ عزا تن بچم کنم حالا محرم باشه یا ختم کسی ! بنظرم کار خوبی نیست
اره حتماااااا
بله میپوشونم
اره عزیزم حالا هر شبم نمیشه
ولی سعی میکنم تیره تنش کنم
من اعتقادی ندارم ب هیچکسی ب جز خدا
دل چرکی ام از این حکومت گوهی
ولی ب عقاید بقیه احترام میزارم، اقوام همسرم صاحب هیئت ان بخاطر اونام شده مشکی تن بچم میکنم حالا ب بچه ککاری ندارن ولی خب من میپوشونم باهمسرم شبا میرن، اگه یوقتا کسی از جوونا برن منم میرم،
اره 🥺
سال اول آره پارسال که سال دومش بود وقت نشد لباس جدید براش بخرم مشکی نپوشید، امسالم سورمه ای میپوشه
دو سه روز پوشوندم یک روز نپوشوندم آخه ما روضه داریم مشکی بهتر روشن کردم تنش مدام خوراکی میخورد کثیف میشد لباسش
بله میپوشه
مشکی نه سبز تنش میکنم
بله قطعا
تاجایی که بشه میپوشونمش
مشکی میپوشونم حتما از دوماه قبلتر فکر لباسشم حتما
همسرمم عشق میکنه پسرم لباس عزای امام حسین تن کن.تنها وقتی که لباس مشکی میپوشونم محرمه
باید یه سری حرمتا رو بشناسه
میپوشم با افتخار 😍😍😍
بلههههههه
اره عزیزم
من ادم معتقدی هستم ولی لباس تیره میپوشیم مشکی نه دلم میگیره
بله
نه بابا
فرقی نمیکنه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.