سلام دوستان شما تن ماهی میدید ب بچهاتون ؟

۱۴ پاسخ

ن اصلا..خوب نیستش

اره عزیزم با سبزی پلو خیلی هم دوس داره
ولی بیشتر برنجشو میدم تن ماهی چندتا تیکه کوچولو

اره دوست دارن

سلام بچه من که نمیخوره هرچی میدمش نمیخوره حتی به روش های مختلف ولی میفهمه تف‌ میکنه

بله عاشقشه

من تا حالا ندادم خود ماهی رو دوس نداره اونم احتمالا نخوره

آره عاشقشه ماهیم از هر نوعی باشه دوست داره

نه تاحالا ندادم

آره.

بله از چند ماه پیش بهش میدادم

ن عزیزم

پسرم نه ماهی میخوره و نه تن ماهی

من نمیدم ماهی تازه میخرم

اره میدم

سوال های مرتبط