خانوما خاکشیر چجوری باید خورد من با اب سرد میخورم
؟؟؟

۴ پاسخ

منم میخورم با آب سرد خاکشیر و تخم شربتی قاطی می‌کنم.

من ترجیحم با آب گرمه چون یبوست رو رفع میکنه

بعضیا میگن آب سرد بعضیا میگن اب داغ نمی‌دونم کدوم درسته

نباید بخوری تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی