ناخن مشتری
چطور شد ؟؟؟

کودک
شیر
شیرخشک
فرزند پروری

تصویر
۱۲ پاسخ

قشنگه

خوبه اما یکم نازکتر بگیر یکمم دورش زیاد تمیز نیست مخصوصا انگشت کوچیکه

مبارکش باشه آفرین به شما فقط یکم ضخامتش زیاده سعی کن نازک تر کنی زیباییش بیشترم میشه

افرین چقدر زیبا شده

خیلی خوبه افرین

عزیزم موفق باشید منم وسایل گرفتم میخام برم آموزش ببینم ولی حس میکنم سخته شما که الان کار میکنید راحت یانه

عالی منم میخوام....🤤

عالییییییییی یی

اوووووووو😍پرفکت

سلام عزیزم عالی شده پشتکار رمز موفقیته گلم ،امیدوارم توی هرکاری که انجام میدی همیشه موفق باشی❤️

خیلی خوب شده موفق باشی عزیزم

❤️❤️❤️

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد نفس مامان مامان محمد نفس مامان ۴ سالگی