۱۴ پاسخ

اخ ان شاءالله ب زودی ب حق حضرت علی اصغر دامنت سبز بشه.تاسال بعد با نی نی بری مراسم شیرخوارگان

ای ای خواهر حس بدیه میفهممت چند وقت اقدامی؟

اره دیگه گلم هرچی که خیره اینم قسمت ماست تو این یکنیم سال همش چشم انتظاری🥲🙂

والا منم اوایل ازدواج خودمو خییلی درگیر دارو و دوا و دکتر کردم شوهرم میگفت نمیخواد بخوری بدنت آسیب میبینه منم بعد از سه سال چشم انتظاری بیخیال دکتر رفتن شدم الان بعد از ۸ سال با خواست خدا و ائمه باردار شدم ی جور عجيبی و هنوز تو شوکم

انشالله ب حق این شبای عزیز هرچی زودتر دامنت سبز بشع

خواهرم انشاالله ماه بعد خدا بهت یه دوقولو بده به حق این شب عزیز

عزیزم ایشلاماه بعد منم با ۱۷ روز تاخیر پری شدم

😔😔😔😔ایشالله ماه بعدمثبت میشی عزیزم

منم امروز پریود شدم واقعا پروسه سختیه

الهی عزیزم نگران نباشید ایشالا به زودی مامان میشی

منم منتظرم پریودشم😔

منم امروز شدم امپول زده بودم

ايشالله ماه بعد

عزیزم منم دوروزپریودم دستمون نیست 🥺 دست خدا

سوال های مرتبط