بچه ها نینی تون بیشتر کدوم سمته جنسیتش چیه؟

۱۷ پاسخ

من کلاراسته ازاول پسر

من از اول راست دختره

بالای شکمم ولی نمیدونم چیه

راست پسر

هردو بچه هام چپ بودن اولی پسر دومی دخمل💕😁

سمت راست گل دختره

اوایل سمت چپ بود ولی الان راسته دختر

اصلا ربطی نداره عزیزم یکم فک کن گلم اون لحظه ک تخمک آزاد میشه و ب بلوغ رسیده ممکنه تخمدان چپ باشه ممکنه راست حالا بستگی ب تاریخ اقدام و اسپرم داره ک دختر بشه یا پسر. اگ هم ک هر دو تخمدان بارور بشن ک میشه ۲قلو

منم قشنگ رو نافمه نشسته رومثانم پسره اما دخترم سمت راست بوده

بیشتر سمت راسته پسره

سمت چپ ، دختره

مال من هنوزم زیر نافمه تازگیا یکم میره راسته اونم درازبکشم ولی هنوز جنیست رو نمیدونم

راست
پسر

واسه من نه چپ هس نه راست 😂 و جنسیت پسره

ربطی به چپ و راست
ممکنه راست پسر باشه چپ دختر
ممکنه برعکس باشه

چپ دختر

هر دوبچم چپ بودن یکی دختر یکی پسر

سوال های مرتبط

مامان جوجه علی🐣 مامان جوجه علی🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان مبین🩵 مامان مبین🩵 ۳ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسمعیلی مامان اسمعیلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کاریان و کایلی مامان کاریان و کایلی ۱ ماهگی
مامان مامان زهراجون مامان مامان زهراجون ۱ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۱ ماهگی