مامانا میشه توهفته من کاچی بزرک خورد ؟؟؟؟

۵ پاسخ

اره من خوردم

نخوری بهتره

آره من خوردم ظرر نداره نترس

بدون گرميجات بله يجورايي اردو زرد چوبه و يكم شكر و روغن همين

گرمیجات نزنی بله میشه
ادویه های گرم نزن
عسلو نباتم نزن با شکر درست کن

سوال های مرتبط

مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا.مهوا مامان یسنا.مهوا ۸ ماهگی