مامانا کاچی یا کاچی بزرک تو این دوران ضرر داره؟؟

۳ پاسخ

😐😐😐نخوریا هفتت پایین هست دور از جون اتفاق بد میوفته

آره برا بعد بارداری باید بخوری.. الان گرمه نخور

من میخاستم سقط کنم بعم گفتن کاچی بخور خوردم سقط شد البته برا سال پیشه بارداریم پوچ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری