خانما تو‌ هفته ی من میشه یبار کاچی خورد؟
هوسم کرده خیلی🥴

۵ پاسخ

اره بخور گیاه دارویی نریز فقط

من ک خوردم اتفاقا زعفرونم زدم، ولی دارو گیاهی نریختم داخلش

اره کاچی خیلیم خوبه
اما بدون زعفران بخور

اره عزیزم من ماهی یه بار میخورم

اره زعفرانش کم بریز

سوال های مرتبط

مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی