تو هفته ی من میشه سیر تو غذا خورد؟

۸ پاسخ

من که میخورم

اشکالی نداره فقط کم بخوری که بچه فشارش نیفته مثلا دو سه حبه بعدش یه چیزی شیرین بخور
من از ۲۰ هفته گاهی میخورم

من که از اول بارداری میخورم تا امروز بخور بابا هیچی نمیشه

من خیلی توغذا میخورم از اولش

من که از اول میخوردم مگه مشکلی داره؟😆

اوهوم من تو لازانیا میرزا قاسمی پاستا ماهی سیر میریزم

وای من صدبار باماست خوردم😂😂ولی سوزش معده میگیری😭

من از اول سیر خان‌با غذام میخورم چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان اسرا
🥹✨🥹✨ مامان اسرا 🥹✨🥹✨ ۶ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💛 مامان هدیه امام رضا💛 ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی