میگو تو هفته من میشه خورد?

۷ پاسخ

اره بخور نوش جونت از طرف منم بخور😁😂😍عاشق میگو ام

چرانشه گلم من هفتم ازشما پایین تربودم میخوردم

اره اتفاقا خیلی خوبه

اره عالیه

آره عزیزم امگا ۳ هم داره برای بچه عالیه

آره چرا نشه خیلی هم خوبه

اره همه چی کمش دواست زیادش ضرر

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد عزیز جان مامان محمد عزیز جان ۳ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی