مامانا تو هفته من میشه عدس پلو خورد

۱۱ پاسخ

ای خدا😬

عدس پلو که مشکلی نداره

😐😐😐😐😐

نوش جونت😋😋😋😋😋😋

مگه عدس پلو چشه که نشه خورد؟!
چتونه؟!

ببخشید یکی از چیزای مضری که عدس پلو داره رو میشه بگید؟

😑😑

واااا عزیزمممم مگ عدس خوردن هم مشکل داره.. اینقد حساس نشید. والا من میخورم همه چی ب اندازه کافی.. فقط جیگر نخوردم

مگه عدس پلو نباید بخوری من از اول بارداریم مخورم🫠

چرانشه😑

عزیزم مگ عدس پلو ضرر داره!؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۳ ماهگی