خانما تو هفته ی من دیگ میشه اناناس خورد؟

۵ پاسخ

دهانه‌رحم و شل‌میکنه‌و باعث زایمان زودرس میشع
بهتره‌ماهای آخر بخوری

آناناس رو میگن فقط اون اخرا بخورین ک دهانه رحم رو شل میکنه و قبلش خطرناکه 🤷🏻

من تو صفحات خارجی دیدم
مامانای 39 هفته میخورن برای باز شدن دهانه رحم.

اخه خاصیتی نداره میگن فقط بچه رو خوش صدا میکنه ک ب نظرم بیخوده

من میخورم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان ۲ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری