از هفته ۱۵ میشه آناناس و آب هویج خورد یا خطر داره؟

۶ پاسخ

آناناس اگه اشتباه نکنم باعث نرم شدن دهانه رحم میشه
اب هویچم ویتامین aداره زیادیش خوب نیست

نه آناناس کلا دهانه رحم و نرم می‌کنه آب هویجم کم فک نکنم ایراد داشته باشه باز بپرس

من سه ماهم ک تموم شد دکترم گفت دیگه هیچ منع غذایی نداری حتی جگرم میتونی بخوری،اگه هوس داری یکم بخور زیاده روی نکن مدام بخوری. اب هویجم درحد یه لیوان موردی نداری

جفتش خوب نیست

من از دکتر تغذیه پرسیدم، آب هویج بیشتر از نهایت هفته ای یک بار خوب نیست، آناناس هم ۳ ماه اول و ۳ ماه اخر خوب نیست، ۳ ماه دوم در حد کم فک نمیکنم مشکلی داشته باشه

فک کنم ربط ب هفته ندارن اینا زیادش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۵ ماهگی
مامان هنا مامان هنا ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی