۸ پاسخ

نه نخور

من آزمایش قند دادم نشون داد بعد قند بارداری دارم

زیاده یکی دو لیوان نصف لیوان بخور اونم خیلی دیر به دیر

قند دارین

بله قطعا . امروز دکتر ب من گفت که خطر داره حتی یک لیوان آب هویج ممنوعه

همیشه استفاده نشه

اره خطر داره

ن دو سه هفته ی بار ی استکان موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان گل پسریم مامان گل پسریم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان دخمل جونی مامان دخمل جونی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری