خانم ها
آب هویچ چرا بده؟؟؟؟
در حد یک لیوان میتونم بخورم.

۱۲ پاسخ

ویتامین آ داره احتمال سقط رو افزایش میده

یک لیوان بزرگ که نخور دیگه
چند قورت بخور اگه هوس کردی
اب هویج و جیگر ویتامین آ زیادی دارن که باعث ناهنجاری ژنتیکی و سقط میشه
به حرف اینایی هم که میگن ما خوردیم هیچی نشده گوش نده
بدن هر کسی واکنش متفاوتی داره و هیچ جنینی مثل جنین دیگه‌ نمیشه
احتیاط شرط عقله

در حد یک استکان کوچیک
چون یک لیوان ۴الی ۵ تا هویج بزرگه کلا ویتامین آ توی ۳ ماهه اول خوب نیست این حجم

وای من روزانه هویج میخورم خیلی دوس دارم،یعنی خطرناکه؟

کم بخورید

کلا هویج توی بارداری بد نیست

من هفته ای یه بار هویج بستنی میخورم 😬
ماه های آخر بخاطر ویتامین آ میگن باعث‌زایمان زودرس میشه

میگن ویتامین Aزیادی داره ک توی ماه های اول واسه جنین خوب نیست

درحد یه لیوان کوچیک بخور اگ هوش کردی

کم بخور

عزیزم همه چی در حد کم میشه خورد

چون ویتامین آ بالا داره
ی استکان بخور اگه خیلی هوس کردی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد