خانم ها میتونم شیر بخورم یگ لیوان

۶ پاسخ

بله عزیزم بخور نوش جونت

تو سه ماه اول هر روز یه لیوان بخور خیلی خوبه
ماست هم عالیه
پاستوریزه باشن

اره ولی محلی نباشه
فقط پاستوریزه

تا میتونی لبنیات بخور

بله عزیزم شیر عالیه

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دخمل جونی مامان دخمل جونی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان🤰🏻 مامان مامان🤰🏻 هفته هشتم بارداری
مامان نی نی👶🏻 مامان نی نی👶🏻 هفته نهم بارداری